søndag 27. juni 2010

Den store styrkeprøven - Kjempe stolt frue

Så ble det endelig seier til CK Victoria sitt førstelag. Siden 2002 har erkerivalen Rye vunnet hvert år - frem til i går. Jeg var selv med å kjøre følgebil, og hadde ansvaret for å få langerne frem til langesonene i rett tid. Var skikkelig nervøs før start, for offensiv kjøring er ikke helt min stil, og som sjåfør for langerne MÅ man ikke være noe pingle. MEN jeg tok utfordringen på strak arm, og kjøre så bra som jeg kunne. Langerne kom frem, og rytterne fikk forsyning:) Er kjempe stol over laget sin prestasjon. Skjønner ikke at de orker å sykle hele 54 mil. Hørte at noen av ryttere allerede var i gang med å planlegge neste års DSSP, så dersom min kjære også skal delta i 2011, må jeg nok innta førersetet igjen. I´m ready:)

Da vi kom kjørende inn på gårdstunet nå i ettermiddag, ble vi møtt av resten av familien med norske flagg, sløyfer i håret og HURRA-rop. Selv gårdshunden hadde fått sløyfe rundt halsen. Veldig trivelig:)

Se adressa for omtale av rittet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails