lørdag 12. juni 2010

Drittvær i Trøndelag? Da besøker vi IKEA....

Våknet opp til regn og atter regn. Selv om temperaturen var forholdsvis god, fristet det ikke å begynne med hagesyssler. Men handletur til IKEA, det fristet det:)

Kjøpte noen meter av dette fantastike stoffet i turkis med hvite prikker. Det var 5 meter igjen på rullen, og jeg kunne bare ikke la det ligge igjen....Nå blir det sengeforheng til køyesenga på hytta, gardin på badet i "rødstua" - og er jeg gal nok, så kan det hende at jeg syr gardiner til kjøkkenet også:) Stoffet kostet kr 49,- pr meter. Det fins også voksduk i noen av fargene på bildet under. Voksduk koster kr 59,- pr meter. Tror jeg har lyst på en gul voksduk etterhvert. Må bare vente til at "rødstua" får ny look. Har planer om å male huset gult i løpet av sommeren:)



Kjøpte også denne stilige knaggen, elgen "Sprallig". Den blir utrolig stilig å ha på veggen på ungene sitt soverom på hytta. Elgen er rød, og kostet kr 149,-.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails