torsdag 17. juni 2010

En epoke er forbi.......

I dag var det avslutning i barnehagen for junior. Barnehagen hadde laget en kjempefin ramme rundt avslutningen. Må innrømme at jeg som mamma hadde klump i halsen - og jeg tror ikke jeg var den eneste.....Neste steg er skolestart i august. Junior er kjempe spent, og gleder seg til å leke sammen med de store gutta.

Rart å tenke på at det er nesten 30 år siden jeg selv begynte på skolen. Hjemme hos mor og far har jeg et bilde av min første skoledag, hvor jeg står sammen med skolevenninnene Elisabeth og Elin. Tror jeg må finne frem bildet og mimre litt......

En amerikansk mediekritiker har sagt følgende:

" Barn begynner på skolen som et spørsmålstegn, og forlater den som et punktum...."

Jeg vet ikke helt.....føler meg mer som et semikolon enn som et punktum:)










(Bildene er tatt av Lene, mamma til en venninne av junior)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails