mandag 14. juni 2010

KUSMI TEA in da house

Endelig fikk jeg kjøpt en boks med Kusmi Tea. Hver gang jeg har vært innom "Cornelias Hus" i Trondheim har jeg kikket på de flotte te-boksene - og i dag bestemte jeg meg endelig for å kjøpe den turkise. Boksen heter "Prince Vladimir", og er en russisk blanding av bergamot, sitron, grapefrukt, vanilje, kanel og nellik. Den både lukter og smaker veldig godt. Etter et par slurker kapitulerte jeg, og måtte ha i en sukett, men jeg anbefaler teen likevel:)
Når sant skal sies, så er teen veeeldig dyr, kr 250 for 250 gram, men jeg regner med at den holder en stund.......


2 kommentarer:

  1. Mmmm. Den hørtes god ut. Koselig bilde du hadde satt inn :-) Eva Hanne

    SvarSlett
  2. Gled deg! Den er verdt hver en krone.. Elisabeth :0)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails