mandag 16. august 2010

En titt innomhus

I påvente av investering i nytt fotoapparat har jeg ventet med å viser dere så mange bilder innomhus. MEN - det å kjøpe seg nytt fotoapparat er ikke bare bare....så her er en liten titt på hva som fins innenfor våre 4 husvegger.


Før sommeren kjøpte jeg dette teak skapet på en bruktbutikk.
Skapet var opprinnelig teakfarget, og litt for mørk syntes jeg.
Med noen strøk hvitmaling ble skapet riktig så fint.
(bildet lyver litt - skapet buler ikke på toppen:)





Orkide er en av mine favorittblomster:)



Stillben fra stua vår. Kisten er fra gården her.
Stolen er kjøpt på en bruktbutikk, og trukket med stoff
som ligner gamle aviser (fra Stoff og Stil). I stolen ligger en
pute i kuskinn, kjøpt på Kremmerhuset.




Tid for lunsj.......


....med "heimbaka" brød:)

Og avslutningsvis for denne gang:


....uteplassen vår hvor dagens middag skal inntas i
forhåpentligvis knallsol og over 20 grader:)

DEILIG MED FERIE!!!

1 kommentar:

  1. Hei du, så deilig med hjemmebakst, det er virkelig det beste. Kjempefint skap du har malt, mange skatter man kan fornye.
    God helg!
    Klem Elizabet

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails