søndag 19. september 2010

En skummel søndagstur.....

Familien prøver som regel og komme seg ut på søndagstur hver helg. Denne søndagen gikk turen til "Folk i form løypa". Noen ildsjeler har imdlertid satt sitt eget preg på løypa, til glede (og redsel:) for store og små...

Den første vi møtte var denne vedgubben.

To snedige figurer hold øye med oss fra sidelinjen.

En grønn fugl skrek etter oppmerksomhet:)

Vi skvatt fælt - en gorilla!!!

Og en gammel snill heksekone.

Og en skikkelig ekkel rotte....

Og et enda mer ekkelt hode som
dukket opp av jorda...ÆSJ!

Og litt balansekunst:)


Håper at dere har hatt en trivelig søndags formiddag:)

2 kommentarer:

  1. Hei du,
    ser ut som det var en toppers dag for barna. Det er viktig å komme seg ut litt. Mine barn har vært med tante og bestemor i Frognerparken i dag mens jeg har vært hjemme å slipt stoler.

    Tusen takk for koselig hilsen.
    Håper du får en fin uke.
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  2. Hjelpemegvel! Jeg hadde ikke turt å gå der, jeg er så skvetten og redd for slike ting som dukker opp der en minst venter det. Men jeg kan tenke meg at det var artig!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails