onsdag 22. september 2010

Flere herlige loppefunn

Jeg lovet i et tidligere innlegg flere bilder av loppefunn,
og her kommer de:

Jeg har flere av disse morsomme hodevasene fra Kic Japan.
Passer utmerket som blomstervaser eller penneholdere.

Søte fat fra "Dorset" by Wood & Sons.
Brukes som frokost tallerken.

Salt og pepper bøsser fra Figgjo (?). Tror de egentlig
hører til et sett som i tillegg består av fat og skål.

Kjeler fra Cathrineholm. Digger "Lotus" mønsteret.
Er ute etter emaljerte skåler i samme mønster, men
de er visstnok veldig vanskelig å få tak i:(

Min kjære "Le Creuset" gryte som jeg betalte kun 30 kr for.
Er litt skeptisk til å lage mat i brukte kjeler,men etter å ha
kokt gryten i 5 runder med zalovann, regner jeg det som trygdt!





1 kommentar:

  1. Du har noen utrolig bra loppefunn du også. Den kasserollen var jo et varp. Den er jo en klassiker. Jeg leter som deg etter Cathrineholm skåler og boller, og jeg har faktisk aldri sett "Lotus" mønsteret på en loppis, men det er jo lov å håpe. Lykke til videre i jakten. Den planten passet perfekt i den hodevasen :) Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails