torsdag 30. september 2010

Venter i spenning.....

....på at lillefrøkna sin kjole skal bli ferdig. Har bestilt kjole hos Ingrid Riddervold, som er innehaver av bloggen Jippijei. Kjempe kreativ dame som syr de flotteste kjoler til små prinsesser. Jeg har levert retrostoffer til Ingrid som jeg håper kan brukes til å sy kjole av. I tillegg til kjoler lager Ingrid toalettmapper, sykkelsetetrekk, passetui, øredobber, brosjer, mansettknapper og mye mye mer.....og det meste lages i de herligste retrostoffer.
Ingrid selger sine produkter på butikken "Pryd" på Bakklandet i Trondheim, og på Mercursenteret, eller du kan bestille i hennes butikk på epla. Hvis du er fan av retrostoffer, vil du garantert finne noe som du har lyst på. Kanskje du allerde nå kan krysse av noen julegavekjøp, eller rett og slett lage din egen ønskeliste:)






(Bilder er lånt etter tillatelse fra Ingrid Riddervold)



2 kommentarer:

  1. Å, så mye fint hun lager - tenker lilleprinsessa di blir fin i nykjolen. I kveld skal jeg begynne på sykurs (lapper), blir spennende, men kjolenivå kommer jeg nok aldri på.

    SvarSlett
  2. Hei,

    Så koselig at du vil være med på Give Awayen min, og velkommen som følger :)

    Krysser og fingrene for finvær i høstferien. Vi fortjener det etter den elendige sommeren vi hadde her nordpå. Men heldigvis har høsten vært ganske så bra værmessig :)

    Det ser ut som om dere og har en flott hytteplass. Fantastisk utsikt. Er ikke helt sikker på hvor Forsåvannet ligger. Måtte lete det opp på kartet for å se - mulig jeg ble litt klokere :o)

    Dere får kose dere max i ferien!

    -Renate-

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails