lørdag 9. oktober 2010

Nytt bruktkjøp

Huset vi bor i er forholdsvis lite, noe som gjør at vi må tenke smarte løsninger når vi innreder. Jeg har lenge hatt lyst på kjøkkenøya "Stenstorp" fra Ikea. Planen har vært at øya skal fungere både som arbeidsplass, avlastningsbord, og ikke minst oppbevaring for tegnesaker til junior og lillefrøken. Og i går, ja da bestemte jeg meg for at nå skulle jeg skride til verket og kjøpe øya!! Men like før avgang til Ikea var jeg en snartur innom finn.no (egentlig for å se om det var noen fine salongbord til salgs), - og da fikk jeg øye på kjøkkenøya min! Der var den....pent brukt, og til halv pris. Jippi - øya ble mi, og nå er den kommet inn på kjøkkenet:)



Har ennå ikke investert i "barkrakker", så den gamle lærerstolen
får gjøre nytten inntil videre:)

3 kommentarer:

  1. Åh så fin!!:) Den passet kjempefint inn hos dere:) Nydelig!

    Klem:)

    SvarSlett
  2. hehe! kan være lurt å skjekke finn.no, ja :) Penger spart, er penger tjent (som du heller kan kjøpe noe annet for ;) )

    Ja, Bohus har utrolig mye fint i småvareavdelingen. Skulle hatt en sekk med penger! :)

    Ha ei fortsatt fin helg!

    Renate

    SvarSlett
  3. Så nydelig bord! Passet perfekt inn hos deg :))
    Og så heldig du er som har den øverste kakeboksen i innlegget under! Tanten min har den, og jeg har såå lyst på den ;)

    Herlig blogg du har!

    Klem Trine

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails