søndag 28. november 2010

Award

Fra den kreative bloggeren Lilles lille hule har jeg fått en award. Tusen takk Lille! Fikk samme award for noe uker siden, så jeg velger å legge svarene denne gangen til adventstiden:)






Tre ting som jeg liker å gjøre i adventstiden:

1: Lese interiørblader
Interiørbladene som kommer ut nå i nov/des er spekket
med juleinspirasjon. Synes det er inspirerende og avslappene og
sette seg ned i godstolen med årets interiørblader:)

2: Samle familie og venner til førjulshygge
Hvert år prøver vi å få til å samle familie og venner til
et trivelig lag før jul. Om 14 dager samles 9 barn og 9 voksne
til en trivelig førjulshygge her på farmen.

3: Lese bok og drikke te....
Fyr i ovnen, og 20 minus ute - da er det godt
med en kopp krydder-te, og ei god bok:)


Har ikke et spesielt favorittbilde, men deler 
gjerne dette med dere:




Bryllupet vår som ble holdt hjemme på gården.
En fantstisk dag som vi fikk feire sammen med
slekt og gode venner.


Sender awarden videre til disse flotte bloggerne:


En støvel og en sko
Franske drømmer
Min stil














2 kommentarer:

  1. Åå, så morsomt at norgeshus holder til i hjembygda di! De har jo så mange flotte hus :-))

    <tusen hjertelig takk for koselig award, gode deg! Det setter jeg STOR pris på!!

    For et perfekt sted for bryllup!
    Sukk, jeg ønsker også å ha mitt bryllup på et slikt sted ;-)

    Ønsker deg en flott søndag!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei gode du, og tusen takk for award. Takker og bukker for den :) Og takk for flott oppskrift over. Passer jo perfekt nå i adventstida :)
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails