tirsdag 21. desember 2010

Det nærmer seg jul.....

....med stormskritt! Førjulstiden er så trivelig:) I år er det ikke noe stress, kjas og mas. Alt er ennå ikke på stell, men jeg klarer faktisk å slappe av og bare nyte at det snart er jul. Ute er det nettopp blitt fullstendig måneformørkelse. Ganske rart skue! Det er klarvær med 23 minusgrader, og ikke noe måneskinn i det hele tatt.....Mitt kamera klarer selvfølgelig ikke å ta bilder av begivenheten, så jeg får heller vise "lys og varme" bilder fra heimen:




Ønsker dere en fin tirsdag!



4 kommentarer:

  1. Så koselig du har det inne i varmen, -23° høres heftig ut. Her er det "bare" -8°. Håper det ikke blir mildvær hvertfall. Snart i boks med juleforberedelsene. Første feriedagen i dag :-)
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Her er det -17 nå , har ikke fått med meg det med måneformørkelsen jeg .Så godt å se at du også tar julen med knusende ro , det gjør jeg også ;) Man skal kose seg ikke stresse !

    Ha en fin dag i dag :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Benedicte fra Skolelyst ønsker deg en riktig god jul. Setter pris på at du følger Skolelyst:-)

    SvarSlett
  4. Hei,

    Så koselig julepynt :)

    Det er riktig, det. Førjulstiden SKAL nytes! Jeg synes mange ganger den er koseligere enn selve julaften. Favoritten min er faktisk lillejulaften (dagen etter føler jeg at jeg står på kjøkkenet hele dagen ....).

    Ønsker deg en riktig god jul!

    Klem Renate

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails