lørdag 18. desember 2010

Flott omtale til "Dorteas lille verden"

Bloggen Foreldremanualen, en blogg til inspirasjon for oss med barn, hadde nå nylig et innlegg om "Dorteas lille verden", og årets pepperkakeridderborg. Kjempe morsomt å bli lagt merke til! Tusen takk for at dere valgte nettopp min blogg:). Foreldremanualen anbefales virkelig for småbarnsforeldre som søker inspirajon og gode råd!


Ser av statistikken at det er mange lesere som daglig besøker bloggen min, men det er ikke så mange som legger igjen spor etter seg. Kan på en måte skjønne dette, for det er først nå, 6 mnd etter at jeg begynte å vandre inne i blogglandia, at jeg selv legger igjen spor. Til å begynne med var jeg så utrolig inspirert av alle bloggerne som var der ute - jeg ville lese flest mulig på kortest mulig tid - og da sier det seg selv at jeg ikke tok meg tid til å legge igjen en hilsen. Men nå er jeg blitt litt mer erfaren, og er selektiv i forhold til hvilke bloggere jeg besøker. Har mine faste bloggere som jeg nesten daglig besøker, i tillegg til at jeg kikker innom anbefalinger og linker. Nå tar jeg meg mer tid til hver enkelt blogg, og legger gjerne igjen en hilsen der hvor innlegget har inspirert meg. Det er jo så utrolig hyggelig å lese kommentarer fra andre bloggere, og jeg vet at dette er gjensidig hos de fleste medbloggerne mine:)
Husk at du som er anonym leser også har mulighet for å legge igjen en hilsen! Du trenger ikke å ha opprettet en blogg for å skrive en kommentar på et innlegg:)

Dette er en passende anledning til å takke dere som har lagt igjen en hyggelig hilsen inne hos meg! Setter stor pris på ordene fra dere:
"Gode ord er mer verdt enn gull!". 

Ett av mine nyttårsforsetter er at jeg skal bli enda flinkere til å legge igjen spor etter meg - fordi jeg vet at det varmer og blir mottatt med glede!

Ha en superfin lørdagskveld!


3 kommentarer:

  1. Gratulerer ! Så gøy å bli lagt merke til :) Ikke rart at de valgte seg denne borgen , den er jo bare så herlig :) Jeg liker meg inne hos deg :)

    Ha en fin lørdagskveld :)
    Stor klem fra Janne

    SvarSlett
  2. wow, så artig å bli lagt merke til. Og det gjorde jeg også:)Liker bloggen din, fØlger deg:)

    Borgen er utrolig flott:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Så kult :)
    Kult pepperkake hus også :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails