lørdag 4. desember 2010

...og alle hjerter gleder seg....

Som tidligere nevnt er jeg ikke så veldig flittig på symaskina - men av og til klør det litt i fingrene etter å sette seg ned sammen med Janome og prøve seg frem....Nå om dagen går det i sying av hjerter. Har planer om å henge opp noen hjerter til pynt på skapdører og i vinduer. Resten skal bli julegaver.

Gikk tom for fyllstoff, så de nederste hjertene har
ennå ikke fått fyll....

Hjertene skal være litt "uperfekte" i formen. 

Mønsteret er hentet fra en av mine yndlingsbøker,
"Tildas Julehus".

Ulike str på hjertene...

2 kommentarer:

  1. Søte hjerter. :) God lørdag i kulden.

    SvarSlett
  2. Så fine hjerter! Det blir nok noen glade mottakere av slike under treet.
    Var i Nybygget sammen med søsteren min i går og hygget oss noen timer sammen med tante og familien i andre etasje.
    Ja, det var stadig noen "hjemmeklippere" i ung alder som kom til mamma for "reparasjon" hihi - også jeg når jeg var tre år. Hadde snauet meg midt oppe på hodet så jeg gikk noen måneder med "hentesveis". :-))
    Ha ei fin adventhelg og i dag står oppskriften på Dorteakaken hos meg - spesielt til deg.
    :-))

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails