søndag 16. januar 2011

Skitur, sofahygge og bruktfunn

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer på innleggene om hylla og settekassen. Kjempe trivelig å få slike kommentarer! Setter utrolig stor pris på det -
TUSEN TAKK:)

Søndagen har vi tilbrakt i skiløypa. Junior og lillefrøken hadde kusinen sin med på skitur, og det gikk jammen unna:) Veldig gøy å se at de takler ski og staver, og fiskeben i oppoverbakkene ble unnagjort i en fei:) Hærlig å være ute i FRISK luft!

Nå er det sofahygge med en stor kopp te og fyr i ovnen mens vi venter på at elggryta skal blir ferdig. Oppskrift på verdens beste kjøttrett i leirgryte finner du her.


Puter fra Bohus og Ikea. Fatet er kjøpt på
en antikvitetsbutikk i Trondheim.
Norgesglasss fra mormor sin kjeller:)

Puter i saueskinn og kuskinn.
Blomstervasen er en hodevase fra Kina.
Lampen er bruktfunn.

Får aldri nok av norgesglass og kongler:)

Bruktfunn, kjøpt på Bruktbutikken.
Synes den gjør seg best uten lampeskjerm.



Ønsker dere alle en trivelig søndagskveld:)

5 kommentarer:

  1. Lampen ble jo kjempefin!! :)

    Ha en fin søndagskveld :)

    SvarSlett
  2. Kjempekul lampe, og settekassen nedenfor ble kjempefin med tapeten inni;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  3. herrlgi søndag:) Liker lampa di altså:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Hei, ser du har lagt deg til som følger inne hos meg, det synes jeg er veldig veldig koselig. Jeg følger deg også videre, kan ikke gå glipp av noe hær inne;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  5. Hei!! Så trivelig at du la igjen en hilsen på bloggen min, så fant jeg din også!!! :) Bor du bare noen mil unna altså? :p Jeg visste ikke at det var bruktbutikk på støren, den hadde det vært moro å tatt turen innom en gang. Den på Oppdal var jeg innom på før jul:)
    Skal lese mer på bloggen din i morgen! Nå må jeg køye:) Godnatt!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails