tirsdag 1. februar 2011

Prosjekt settekasse....

Ojsann...det ble visstnok en laaaang bloggpause på meg:) Reisevirksomhet i forbindelse med jobben har desverre ikke latt seg kombinere med blogging - men nå er jeg tilbake:)
Min settekasse nr 2 har vært utsatt for "makeover". Må ennå en gang si at dette med å sette sammen farger er litt vanskelig. Ønsket at denne settekassen skulle få rolige farger, men den ble kanskje litt kjedelig....??? Hmmm...må nok skaffe meg en settekasse til, for øving gjør vel mester, eller hva?




PROSJEKT BILSKILT:
Jeg har fått en del utenlandskregistrerte bilskilter som junior
skal få på rommet sitt. På en eller annen måte må jeg få festet disse på veggen...
Foreløpig ligger skiltene i zalovann (de var utrolig skitne og fulle
av inntørkete fluer:)


Oppdatering på prosjekt bilskilt kommer.....
 



4 kommentarer:

  1. Kjempefin settehylle du har laget!! Spennende sammensatt!

    Jeg har lett en del etter slike bilskilt, uten spesielt hell....hvor var du så heldig å finne slike?

    SvarSlett
  2. Så fin settekassen ble :) Det mønsteret med de gule trærne er så stilig . Blir gøy å se skilteprosjektet ;)

    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  3. Jeg må si jeg synes settehyllen ble knallfin!! Blir kult med de bilskiltene på gutteroms-veggen!
    Klem Elin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails