torsdag 24. mars 2011

DIY: Mitt først putetrekk:)

Det umulige var ikke så umulig likevel:) Jeg har nemlig sydd mitt første PUTETREKK, og det gikk kjempebra! Takket været Randi, som skriver bloggen RH- små ting fra mitt hjerte og sinn, gikk dette som en lek. Sjekk her for Randi sin fremgangsmåte for å sy putetrekk. Randi sin blogg er kjempehyggelig - anbefales virkelig et besøk (hun har forresten laget kjempe kuule påske-egg, sjekk bloggen).


Samme Marimekkostoff som ble brukt i
forrige innlegg.

Gleder meg til å sy flere.
 Må bare en tur på Stoff og Stil først....:)

4 kommentarer:

  1. Putetrekket var jo kjempefint!! DU inspirerer meg til å prøve...er veldig nybegynner når det gjelder sying, men med en god beskrivelse så er det jo faktisk mulig å klare det, tror jeg... ;)

    SvarSlett
  2. Lekkert :) Ja ikke sant det var enkelt ;) Men det vet man jo ikke før man prøver , og får noen til å forklare ;) Trine (Gult hus i svingen) , lærte meg ;) Du er FLINK !

    Ha en fin kveld , bak symaskina :)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Hei!! Tusen takk for gode ord! Puta di ble jo knallfin!! Blir nok flere å se her nå fremover:) Ihvertfall om du har vært på stoff og stil! der er det jammen mye fint stoff! Nytter ikke gå ut døra uten en stor pose:) Ha ei superduper helg! Klem fra meg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails