onsdag 23. mars 2011

Forheng og frk. Maileg

Endelig har jeg fått sydd et forheng til "rotehylla" som oppbevarer spill og tegnesaker til junior og lillefrøken. Kjøpte restestoff fra Marimekko på butikken Unikko i Trondheim (forresten samme stoff som kjøkkengardinene mine er sydd av). På Unikko har de en restekurv hvor man får kjøpt stoff til halv pris:). De har også flyttesalg for tiden, så dersom du bor/er i Trondheim er det muligheter for å gjøre gode kjøp:)


Forheng festet med spiralsnor.

"Rotehylla" er fra Ikea. Hylla står i stua slik at
innholdet er lett tilgjengelig for junior og lillefrøken.
Kjekt å skjule rotet:)

Lillefrøken sin første Maileg kanin har inntatt
kårstua. En utrolig søt frk.Maileg, som
forhåpentligvis ikke er siste i rekken....

Ønsker dere en fin onsdag!


2 kommentarer:

  1. lekkert forheng:) Må til byen i morgen jeg nå for å kjøpe stoff på salg:) Takk for tipset:) Vet du hvor de skal flytte?:)
    Mailegkaninene er fine som samlerobjekter og kosedyr:) Greit å ha barnesysselsaker i stua:)
    ha en fin onsdagsettermiddag og kveld:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. I bloggen her var detmye snadder...
    Æ like!!

    Følger deg videre jeg. Ses! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails