lørdag 5. mars 2011

Fotobok

Hektiske dager og sykdom har desverre satt bloggingen helt på sidelinja - men nå er jeg forhåpentligvis tilbake, om ikke for fullt, så i alle fall litt om litt.....:)

Er du like dårlig som meg til å få bildene dine inn i fotoalbumer? Jeg har kassevis med fremkalte bilder som ligger å venter på å bli satt pent inn i albumer, men jeg tror nok de fortsatt må ligge der en stund.....Orker ikke tanken på å begynne å klippe og lime! Etter at vi fikk vårt første digitalkamera i bryllupsgave, har bildene fått lagringsplass på datamaskina. Papirbilder fra de siste årene er ikke-eksisterende hjemme hos oss.

MEN - nå har jeg funnet den ultimate løsningen som erstatter gammeldags fotoalbum og databibliotek - nemlig fotobøker! Hvilken super oppfinnelse! Har laget en del fotobøker i det siste, og kan absolutt anbefale fotobøkerne "CEWE" fra JapanPhoto. De har et kjempe enkelt program for å lage disse, og kvaliteten er bra! Fotobøkerne sendes hjem til deg i posten, eller du kan hente de i din nærmeste JapanPhoto butikk.


Japan Photo ble kåret til testvinner i Aftenposten og Forbruker.no i deres store test av digitalfremkalling på nettet den 8. juni 2007. Utdrag fra testen: "Japan Photo er vinneren i Forbruker.nos test av 12 fotofremkallingslaboratorier på nettet. Juryen mener de har testens beste bildekvalitet, og de er samtidig forholdsvis rimelige på pris. Juryen var enstemmig ved valget av Japan Photo som best på bildekvalitet".

De siste årene har jeg laget en årbok med bilder for året som har gått. Junior og lillefrøken synes det er kjempegøy og sitte å se på bilder fra julefeiringer, bursdager, ferier og 17.mai. En flott måte å holder minnene ved like:) Snart skal jeg igang med å lage årboka for 2010, men jeg må først få en oversikt over hvilke bilder som er tatt, og det er ikke få....!

Her er ett av bildene fra 2010 som skal få plass i årboka:












1 kommentar:

  1. Fotobøker er flotte "oppfinnelser" =) Så enkelt og greit å slippe å fremkalle alt av bilder - for så å ha de slengende rundt i huset i påvente av å bli satt mellom permer.
    Jeg laga ei fotobok til bestemora mi til jul med bilder fra Mattisheimen. Det ble hun veldig glad for. Er mange år siden hun har vært i barndomsheimen sin :)

    Ha en flott kveld!

    Renate

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails