mandag 4. april 2011

BIRDS....

Har sydd noen fugler (visstnok gås og spurv) som har inntatt hengende posisjon i vinduet. Enkel og rimelig vinduspynt. Fant en gren ute som jeg kappet av i samme bredde som vinduet. Har hengt den opp ved hjelp av hyssing og kroker. Fuglene er sydd av stoffrester, og stappet med vatt. Har planer om å sy noen flere i stoff med påskemotiv...








Har du ennå ikke trukket lodd i min give away? Se link øverst
til høyre i bloggen! Du er hjertelig velkommen til å delta:)

10 kommentarer:

  1. Så fint og vårlig det ble! Det er så fint med sånne greiner i vinduet.
    Klem

    SvarSlett
  2. :) Fine pippiper! Ja, nå nyter vi våren asså! Endelig sier nå jeg! God mandag:)

    SvarSlett
  3. Så stilig! Begynner å kjenne på vårfølelsen her også, skal bytte ut litt vinterlige farger i stua med litt mer vår :)

    SvarSlett
  4. Koselig og friskt det ble i vinduet :) Herlige stoffer du har brukt .
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. blir så inspirert til å sy noe pynt til vår og påske jeg også:) Nydelige fugler i dånestoffer:) God ide med grein i vinduet:)

    Gleder meg til lørdag, kommer du?

    klem Trine:)

    SvarSlett
  6. Så herlige fugler. Det var skikkelig fine stoff du har valgt.
    Ha en flott onsdag. Skal dere til hytta i nord i påsken?
    Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  7. Hei :)Så synn at du ikke får til og komme .Hadde gledet meg til å treffe deg , men vi treffes vel en annen gang :) Skal hilse de andre ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. For noen flotte fugler. Læreren lurer selvfølgelig på hvor du har funnet mønster til dem:-)
    Hilsen Benedicte.

    SvarSlett
  9. Så flink du er! De er jo bare superskjønne!!
    Flinka :-)

    Ønsker deg en fin kveld!

    god klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails