fredag 6. mai 2011

Endelig....

.....fikk jeg lillefrøken til å sitte såpass i ro at jeg fikk testet mine ferdigheter på å flette hår:) Selv har jeg ganske langt hår, men jeg har ikke sjans til å få til andre fletter på meg selv enn den vanlige "bondefletten". "Kinaflette", eller "pariserflette",som vi kaller det for i nord, er skikkelig vanskelig, synes jeg da - så det var med stor interesse jeg fulgte med da min søster viste meg hvordan man skulle flette "fiskebensflette". Og jammen fikk jeg det til, på lillefrøken vel og merke, og ikke meg selv:)

Ble jo ikke så ille...:) Veldig enkelt, men det tar
litt tid, så det kan være en tålmodighetsprøve
for en liten frøken......



I trøndelagen har vi koset oss i det deilige vårværet. Våroinna er i full gang, og traktorene har invadert åkrene. Hengebjørka her på farmen er blitt skikkelig grønn, og det er ikke lenge før vi må ta vårens første plenklipp:) På søndag ventes 20 unger til feiring av junior sin 7-årsdag. Værgudene har hørt mine bønner og lover 20 grader og delvis sol. HÆRLIG!




Ønsker dere alle en fin fin helg:)

1 kommentar:

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails