søndag 22. mai 2011

Kasser på kasser....

Sist gang jeg var "oppe i nord", fikk jeg mulighet til å gå på skattejakt blant gamle ting og tang som min mor og far hadde "reddet" fra en gammel butikk. Sjekk disse trekassene her:




Er det noen som har gode tips på hva slike trekasser kan brukes til? En trekasse jeg hadde fra før av har fått påmontert hjul, og brukes som oppbevaring for interiørblader - MEN det må da finnes andre bruksområder for disse trekassene?

Alle gode forslag mottas med takk:)


7 kommentarer:

  1. Steiki, så vanvittig heldig!!! :D

    SvarSlett
  2. vil bare si så heldig du er:) For en fangst:) vet ikke hva annet du kan bruke dem til jeg:) bare ha dem og se på dem og nyyyyte synet:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Fantastisk heldig er du!! Er på leting etter slike kasser selv, men finner ikke :(. Her er det jeg vil bruke kassene til i hvertfall, kanskje det gir noen idéer: - til å ha interiørblader i, påmontert hjul (slik du har ;-))
    - til å ha lillebrors bøker i, påmontert hjul
    - til å ha "hagesko" i, i yttergangen (gjerne med en sjablong på)
    - til å ha uteblomster i, på trappa eller verandaen (kle med plast)
    - til å ha ekstra puter og pledd i, på stua
    - til å ha innpakningspapir og tapetruller i

    Åh, det er så MYE slike kan brukes til! Håper jeg finner noen snart ;-)
    Og så gleder jeg meg til å se hva du finner på med dem... ;-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Tror det står en del sånne kasser igjen i butikken "vår" vest dem ikke gikk på dongen.
    Men æ har klart å fått en del annet gammelt fra butikken :) Kjempe artig å ha, skulle gjerne ha hatt mere,men det skal jo plass til også :/

    SvarSlett
  5. Heldige deg :O) Fantastiske kasser. Er selv på jakt etter noen gamle eplekasser. Håper jeg snart kommer over noen :O)

    Nyt søndagskvelden!

    Carina :O)

    SvarSlett
  6. Det første jeg kommer på er å bruke dem som dekorative blomsterkasser hvis du har noe uteplass den/de kan stå på :)

    Eller så kan du snu dem, og bruke dem som lave pidestaller for et eller annet.. Alt kommer ann på hvor god plass du har ute eller inne :)

    Ha en fortsatt flott søndag :)

    Klem fra Maria Isabel ")

    SvarSlett
  7. Så mange flotte kasser du har fått.
    jeg har også vært så heldig å fått fra faren min.

    Og bruksområdene er jo mange, bare fantasien som setter grenser.

    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails