tirsdag 5. juli 2011

Siden sist.....

Det ble visstnok en lang bloggpause på meg. Mye har skjedd på privat arena - og det har rett og slett ikke vært tid til å vedlikeholde bloggen så godt som jeg har ønsket. Men nå er jeg tilbake - om ikke for fullt, så i alle fall med noen smådrypp nå og da:)


Siden jeg er i en "jobb-bytte-fase" har jeg for første gang i min arbeidskarriere hele 5 uker ferie- HÆRLIGFamilien har vært en uke på idylliske Søndre Sandøy, Gravningsund, på Hvaler. Min gamle jobb har en feriebolig som de ansatte har mulighet for å leie. Et over 100-år gammelt sjøtollsted, med mye historie i veggene. 


Sjøtollstedet med egen strand og brygge. Junior fisket krabbe som bare det:)

Lillefrøken og jeg var på oppdagelsesferd på øya. En frodig og skogvokst øy, med over 500 
ulike plantearter. Øya er visstnok den frodigste øya i Norge,
 med utallige furu/grantrær.



Denne karen fikk vi også hilse på, vel og merke ikke på Hvaler, men i Oslo Reptilpark.
Vi tilbragte noen dager i Oslo, og da var Reptilparken verdt et besøk. Junior fikk
bl.a. klappe en tigerpyton, og holde en snok. Skummelt og gøyalt på en gang:)

Hærlig farge på disse slangene.

I tillegg var vi innom Tusenfryd. En hel dag blandt karuseller og mange andre aktiviteter, kjentes både i hode, skuldre, knær og tå:) MEN en stor opplevelse for junior og lillefrøken, som de sannsynligvis sent vil glemme.

Godt å tenke på at ferien kun er ei uke gammel.....

Ønsker dere alle en fortsatt fin fin sommer:)

5 kommentarer:

  1. Tenk - en uke på Hvaler i et sånn herlig gammelt hus, det må ha vært kjempeflott.
    Ha en fortsatt fin ferie :-)
    Klem fra Eva Hanne

    SvarSlett
  2. Åå det så ut som ett deilig sted :-)
    sommerstedet - ikke slange-stedet ..

    ha en fortsatt fin sommer :-)

    SvarSlett
  3. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)

    SvarSlett
  4. i det huset der har jeg bodd nesten hvert år fra jeg var et til jeg var tretten-fjorten år! fantastisk sted å vokse opp på :)

    SvarSlett
  5. i det huset der har jeg bodd nesten hvert år fra jeg var et til jeg var tretten-fjorten år! fantastisk sted å vokse opp på :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails