onsdag 17. august 2011

Anbefalte bloggere

Har lyst til å anbefale to blogger som jeg følger med på: Klomaten og Terninger-du vet aldri hva du får.

Klomaten, Einar, er en av mine nye kollegaer, og han er en kjempe kuul fyr:) Einar sier dette om seg selv og bloggen sin: "Jeg jobber som markedsrådgiver i TotalConsult Norge. Mine spesialfelt er mennesket som merkevarebygger og kommunikasjonsrådgiving. Den private Einar har tre barn og en kjæreste. Jeg nørder i bøker om verdensrommet og fryser innimellom mye for å se på gule prikker i teleskopet. Denne bloggen har ikke noe spesielt tema utover at det er ting som opptar meg, som jeg vil dele eller få innspill på." Einar har nettopp begynt å blogge, og jeg har stor tro på at vi vil kunne få lese mange interessante og morsomme innlegg på bloggen hans. Anbefaler at dere leser DETTE innlegget!

Terninger- du vet aldri hva du får, drives av bloggeren Kristine som sier dette om bloggen sin: "En variert og uforutsigbar blogg som inneholder alt fra interiør, friluftsliv, hund og helse, til barn, ADHD, forskning, humor og foto. På denne bloggen vet du med andre ord aldri hva du får. Håper du vil trives her." Anbefaler at dere leser DISSE humor-innleggene hennes:)

Avslutter med å viser dere et bilde av en sky (!) som jeg fotograferte i sommer - ganske så spesiell???



3 kommentarer:

  1. Skal selvfølgelig innom disse to i morgen siden du anbefaler:)
    herlig bilde av skyen, ser for meg ryggbeinet på en fisk jeg.)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  2. OOh, kul sky! Så ut som en drage :-)

    Takk for bloggetips!

    :-)

    SvarSlett
  3. Så koselig at du ville anbefale bloggen min, Dortea! Tuuusen takk! Nå ble jeg glad!

    (Men hvordan klarte du å samle alle de forskjellige innleggene mine under hverandre i linken til bloggen min? Det er meg et mysterium, hehe. Man har fortsatt mye å lære, gitt.)

    Den skyen din minner meg forresten om en fjær. Har aldri sett en slik sky før. Veldig spesiell. Og fin. :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails