mandag 1. august 2011

Topptur

Tusen takk for hyggelige kommentarer i forrige innlegg! Varmet godt i hjertet! 
Har blitt lite tid til å blogge om interiør og sånnt, men det har sin naturlige forklaring! Finværet har kommet til trøndelag, og all ledig tid benyttes ute i det fri:) HÆRLIG! Får bare håpe at gleden ikke er kortvarig!

Søndag var familien på topptur. Masta på Vassfjellet var målet, og jammen kom vi oss opp dit - alle 5. Vet ikke hvem som var mest sliten, jeg, ungene eller bikkja:)




Ønsker dere alle ei fin uke!

2 kommentarer:

  1. Det er når man er sliten etter å ha kommet seg på toppen at man har gjort en god jobb:D Det tenker jeg iallefall, hehe. Ser gjerne bilder av voffsen jeg, dyreglad som jeg er:) Sikkert en fin utsikt fra toppen tenker jeg. Fin premie i seg selv etter å ha nådd toppen:)

    Ha en flott uke! :)

    SvarSlett
  2. Å, for en kjempeflott tur dokker har vært på, og så godt for dere at sola er tilbake.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails