mandag 26. september 2011

Kveldskos - Jordbærsmoothie

3 kommentarer:

  1. Mmmmmm, denne ser god og mektig ut:) Her drikker vi mye smoothie:)Takk for oppskrift:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Da har jeg sjekket loppiser i Trondheim i helga:

    Lørdag 11-16 og søndag 12-15 i Gjørtlerveien barnehage:)

    Lørdag 10-16 og søndag 11-15 i Festningsgata 2 ved Trondheim International school:)

    Det er disse jeg fant, men står sikkert flere i avisen i dagene fremover:) Vi skal på hytta i helga, så loppis blir det ikke tid til:)
    Håper vi treffes på Verdal'n:)
    klem Trine.)

    SvarSlett
  3. Hei, så koselig at du har lagt deg som følger hos meg;)
    Jeg har scrollet meg nedover her, og så mange flotte bilder hos deg; koselig blogg, jeg følger deg gjerne videre;)
    Nyt dagen videre, klem fra meg;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails