tirsdag 4. oktober 2011

NIB´s oktoberutfordring

NIB sin utfordring for oktober heter "På tapeten". Jeg har aldri før deltatt på disse utfordringene, rett og slett fordi jeg ikke har trodd at jeg har hatt noe å bidra med. MEN en av mine lesere oppfordret meg derimot til å delta denne måneden med lillefrøken sin settekasse. Dette er den første settekassen som jeg tapetserte - og jeg var lenge i tvil om jeg skulle male den hvit før jeg begynte med tapetseringen. MEN, hvorfor må alt være hvitt? Fikk flere positive tilbakemeldinger fra mine lesere om at settekassen gjorde seg utmerket i trehvitt, og jeg er nok enig i det:)







Ta en titt innom NIB og se 
alle de flotte bidragene som er kommet inn:)

5 kommentarer:

  1. Et fint bidrag :) Likte at du hadde latt hylla være i trehvitt jeg ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Jättesöt! Ett fint bidrag tycker jag:)

    kram Jenny

    SvarSlett
  3. Finfin. Må være tålmodig og nøye for å fikse en sånn... :)

    SvarSlett
  4. Så flott den var! Men FOR en tålmodighet du må ha...OMG. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails