onsdag 25. januar 2012

DIY - og en liten sniktitt....

...på rommet til lillefrøken. På grunn av dårlig lys venter jeg med oversiktsbilder til helgen kommer,og tilgangen til dagslys blir bedre. MEN en liten sniktitt skal dere få...:)


Nymalte vegger og gulv. Må innrømme at jeg er lite fornøyd med den vannbaserte malingen
som jeg fikk anbefalt til veggene. Må nok ha en malingsrunde med oljemaling til sommeren. 
Veggene ble skjoldete tiltross for 3 strøk med maling.



Lampefoten i messing som jeg fant på BruktButikken har fått seg noen omganger 
med hvit spraylakk.  Enkel og rimelig fornying:). Europris selger forresten bokser med spraylakk
til en mye rimeligere pris enn hos malingsbutikkene - og med like god kvalitet!




DIY putetrekk. Er så glad for at jeg fant en kjempenkel måte å sy putetrekk på inne hos Randi
med bloggen Fargefest. Går som en lek å sy putetrekk nå....Uglestoffet er forresten kjøpt hos
Jysk. 5 meter til 200 kr. Visste faktisk ikke at de solgte metervare, men jammen hadde de noen hyller med ulike stoff. Lilla semsket skinn er kjøpt hos Stoff og Stil.

Til helgen skal junior sitt rom fiffes opp litt - ny liftgardin og nye puter. 
Har sett noen supernydelige stoffer hos Stoff og Stil - gledes stort til å sette i gang!

3 kommentarer:

  1. oi,oi! Dette ser lekkert ut! Dumt at ikke veggmalinga holdt mål... Uglestoffet var så tøft da:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så fint!! Stilig uglepute og lampefot. Visste ikke at de har spraymaling på Europris! Takk for tips :)

    SvarSlett
  3. Så fint det ble, gleder meg til å få se alt :)
    Lampefoten ble også kjempe-fin!
    Jeg kjøper også lakk på europris - god som gull den :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails