onsdag 18. januar 2012

Skattejakt

En tur innom BruktButikken her i bydga resulterte i dette:

 Gammel puff trukket med stoff. Et smykkeskrin, og en lampefot i messing.

 Smykkeskrinet er pent og helt. Lillefrøken har allerede tatt det i bruk. 
Stor stas med eget stort smykkeskrin:)

 Lampefoten i messing skal få seg en runde med hvit spraylakk. 

Har planer om å trekke lokket på puffen med saueskinn. Veggene på puffen skal bli trukket i et blank stoff i en slags lillafarge. Tenkte først å male den, men synes det er fint med naturfarget ben. Puffen skal inn på rommet til lillefrøken. Har malet veggene på rommet hennes, og jammen gikk jeg i gang med å male gulvet også. Var veldig skeptisk til å male tregulv, men jeg tror det blir veldig bra. Har foreløpig kun grunnet gulvet + et strøk med maling, men jeg tror nok at jeg må ha to strøk til. Bilder kommer etterhvert!

2 kommentarer:

  1. Så artig med sånne puffer...og de blir sååå lekre når de får litt "pimp"...ikke hverdagskost å komme over et sånt smykkeskrin...de er jo rådyre i butikken! Lampa var "sakral" og blir nok søt med en "dæsj" av hvitt! Enig med deg om at beina skal være sånn.
    En stor jobb er det med å male gulv...men det blir jo lekkert etterpå da.

    Ja, jeg syns det er litt feigt å bare legge inn annonym kommentar et halvt år etter...
    Ha en fin-fin vinterdag...nå stunder det mot helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. :) Å, nå gleder jeg meg til å se hvordan det blir! :) Det høres ut som om jenterommet blir lekkert! Og den vesten under her! Råfin! Heldige jenta di!

    Håper ryggen er bedre! klemmer:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails