søndag 8. januar 2012

Tips til å pimpe et IKEA bord???

I stua vår har vi et helt ordinært hvitt stuebord fra IKEA. Det var billig - og det gjør nytten, men kvaliteten er ikke av den beste. Det sier seg selv at et laminat bord som flittig blir brukt som både tegnebord, spisebord, fotskammel, lekebord etc - før eller senere får "riper i lakken". I mangel på å ha funnet mitt drømmebord, får IKEA - bordet ennå duge - men kanskje jeg kan pimpe det litt? Er det noen her i blogglandia som har erfaring med å pimpe stuebord? Tenkte at det fortsatt skulle få være hvitt, men at jeg kunne gjøre ett eller annet med bordplaten. Kanskje tappetsere bordplaten, for deretter å legge en glassplate oppå? Har du gode forslag til hva jeg kan gjøre?

1 kommentar:

  1. God morgen! Du kan jo f.eks. dekorere med aviser. Da bruker du bare decopage...så lakker du over med gulvlakk..el iallefall lakk som ikke gulner. Det er litt stilig, men du kan jo tapetsere selvfølgelig...el bare sparkle og male...
    Fortsatt god uke til deg.
    Klem fra Kristin


    PS. du har robotsperra på!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails