onsdag 8. februar 2012

Årets første fotosession

Fineste nabojentene var med på fotosession i ettermiddag. I strålende solskinn fikk jeg tatt noen flotte bilder. Har ennå ikke lært meg så mange manuelle grep på kameraet, så det gikk for det meste i autofunksjon:)











Fine bilder ikke sant? - og 2 flotte søstre! 
Det er en fryd å ta bilder når modellene
er så velvillige og fotogene:)


Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på mine siste innlegg! Blir så glad for at dere tar dere tid til å legge igjen kommentarer og tips:) Angående krakken så tror jeg at jeg skal male den. Har ennå ikke bestemt meg for hvilken farge - har lyst til å være litt "gal" og slå til en med en knallfarge, men jeg vet ikke om jeg tørr....., eller for såvidt, det er jo bare å male den om igjen dersom jeg angrer. Skal tilbake i tenkeboksen en liten tur før jeg tar den endelige avgjørelsen:)

3 kommentarer:

  1. Kjempeflotte bilder du har tatt!! Heldig du er som har to assistenter :O)
    Det med manuell funksjon syns jeg selv er litt tricky, har ikke giddet å sette meg helt inn i det da jeg bare låner digitalt kamera av venninna mi :O) Men det er liksom ikke bare bare å kjøpe slike kameraer, kontoen min har satt ned beinet på at det vil den bare rett og slett ikke!! ;)

    Ha en flott onsdag, eller det som er igjen av den :O)

    Klem :O)

    SvarSlett
  2. Forresten, så tuuusen takk for kommentar inne på bloggen min, det gleder meg stort når jeg åpner mailen og ser at noen har tatt seg tid til å kommentere :O)

    Klem :O)

    SvarSlett
  3. Fine bilder! Og fiiine jenter! :) god helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails