søndag 11. mars 2012

Kjapp kveldsmat

Av og til er det så godt å kunne lage noe enkelt og raskt til kveldsmat. Det fins utallige oppskrifter på Scones, og jeg må ærlig innrømme at jeg finner en ny oppskrift hver gang jeg lager disse. I en februar- utgave av ukebladet Allers fant jeg denne oppskriften:


Dette er den første oppskriften hvor jeg har benyttet annen melk enn H-melk. Jeg brukte vanlig kulturmelk, og sconsene ble utrolig gode på smak. Oppskriften har jeg tatt godt vare på, for nå trenger jeg ikke lengre lete etter den perfekte oppskriften - jeg har nemlig funnet den:)


I helga har vi vært på hytta på fjellet! Utrolig herlig å kunne kjøre slalåm i strålende vær!
 Nå stålsetter vi oss til en ny uke, som begynner med skikkelig møkkavær! Hele 20 mm regn er det meldt i morgen kveld. Tror det spøker for junior sin skitrening i lysløypa......

Møkkavær eller ikke, ønsker i alle fall dere som titter
 innom en strålende uke:)

1 kommentar:

  1. Ja, disse er raske og gode ser de også ut til å være:) kan bakes i mikro også disse:) Vi har jo ikke kjøkken:) deilig med fjellet i sola:) Ja, nå regner det, og det er meldt regn til 20. mars:)
    Fine unger:)
    klem fra Trine:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails