onsdag 21. mars 2012

Ønsker meg.....

....masse masse nytt til heimen:) Jeg er ikke en av de som er flittigst til å bruke nettbutikker til handling, men i det siste har jeg fått mer og mer sansen for nettbutikker som selger de herligste ting og tang til hjemmet. Cornelias Hus har lenge vært den nettbutikken som jeg har besøkt mest. Nå er jeg så heldig å ha butikken Cornelias Hus i nærheten, så strengt tatt behøver jeg ikke å benytte nettbutikken, men det er ett eller annet med det å kunne surfe på nettbutikken i ro og fred fremfor å kjøre inn til byen, finne parkeringsplass, kjempe om plassen i butikken blant mange andre fans osv..Har du ennå ikke besøkt nettbutikken til Cornelias Hus, anbefales det å ta en titt innom!

Mest av alt så ønsker jeg meg nye lamper til å ha over spisebordet. Jeg har totalt forelsket meg i de industrielle lampene fra HK Living, som bl.a. selges i nettbutikken Bo Nordisk. Hmmmm....lurer på om skattepengene skal gå til investering av to lamper fra HK Living... (taler nok mest for at skattepengene går i reisekassa!!!)......lampene er så kuule....ønsker meg masse!!!




Hva med deg? Benytter du deg av nettbutikker?
 Har du i såfall noen favoritter som du kan anbefale?


Fin onsdag til alle som titter innom:)

3 kommentarer:

  1. Den lampen er råfin!
    Stas med skolejente til høsten!
    Skolegutten min er snart ferdig med 1.klasse - tiden går så utrolig fort! Det er bare å henge med og nyte dagene så godt en kan :)
    Ha en god ettermiddag!
    klem Carina

    SvarSlett
  2. Lite nettbutikkshopping på meg. Er litt redd for å bli 'hekta'. Stilige lamper! Likte så godt den blå!

    Søte skolejenta under her!

    SvarSlett
  3. Nydelig lampe du ønsker deg! Heng stor ønskeliste på kjøleskapet...og håp at noen er oppmerksom på en "husmors" "lille" ønske!
    Ha en fin-fin kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails