tirsdag 17. april 2012

Supersøtt babyteppe

...men så er jo jeg ikke så flink til å strikke/hekle, og ikke har jeg baby lengre heller - men supersøtt er dette babyteppet fra et mønster fra 1979, som jeg fant i mamma sin mønsterperm:) Synes det er så morsomt at mamma har tatt vare på gamle mønster, selv om jeg ikke kan bruke de da.....Hmmm noe sier meg at det er på tide at jeg lærer meg å strikke/hekle. Mulig jeg må takke ja til tilbudet fra min niese på 8 år som har sagt at hun godt kan være min læremester:)



2 kommentarer:

  1. ...ååå så koselig at mamman din har tatt vare på så mange flotte mønster...å du, det er ikke bare supersøtt det teppe, men også veldig enkelt å hekle...du må lære deg det, det er kjempeenkelt!!
    Morsomt med det bilde som moren din også hadde mønster på...det er sånn tålmodighetsarbeid som jeg ikke setter igang med.
    Ha en flott kveld.

    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Veldig fint teppe. Jeg holder på med prosjekt "lære meg å hekle og strikke etter oppskrifter." Synes det er vankselig å ta fatt på en oppskrift- det fremstår som et fremmed språk for meg. Men har i det siste merket fremgang- og da er det veldig gøy!! Så jeg anbefaler deg å ta imot det generøse tilbudet fra din niese ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails