onsdag 30. mai 2012

Inspirasjon - vaskerom

Holder på å pusse opp vaskerommet her på Farmen. Mitt vaskrom er garantert ikke av disse hvite, flotte, fliselagte fra topp-til-tå-vaskrommene....men jeg skulle gjerne ha hatt et slikt! Har innsett at ett hvitt vaskerom hos oss ikke ville ha holdt i lengden - ville nok ha blitt grå vegger etterhvert som vaskerommet blir tatt i bruk - SÅ derfor holder jeg på å male vaskerommet grått:) Blir spennende å se resultatet - og enn så lenge drømmer jeg meg bort i disse flotte bildene:




Bilder lånt fra Boligpluss.no, se bildene her.


Husker ikke opprinnelsen til dette bildet, men flott er det likevel:)

1 kommentar:

  1. Åh, den som hadde et slikt rom som det øverste her!! Da hadde vel vasken blitt tatt tilstrekkelig ofte?!

    Fine drømmebilder ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails