onsdag 2. mai 2012

Null 1.mai feiring

Ble ikke noe 1.mai feiring på oss nei - Vi tok oss heller en sykkeltur i "Folk i form løypa" her i bygda, på jakt etter froske-egg og "diamanter"! Rene skattejakten i solskinnet:)






Froske-egg fant vi. Regner med at det snart kryr av rumpetroll i Froskedammen. Artig for junior og lillefrøken, men ikke for mor! Jeg putter nemlig rumpetroll inn i kategorien "skapninger jeg ikke liker". I denne kategorien fins det fra før av bl.a. frosk, lemen, spurver, mus-humle (nordnorsk for humle:), blåmann og makk (nordnorsk for meitemark:) Edderkopper, derimot, går helt greit - forstå det den som kan, he he:)

Hva ville du ha puttet i kategorien "skapninger jeg ikke liker"?

1 kommentar:

  1. Det verste jeg vet er larver!! Heller frosker og rumpetroll da ja :) Ser ut som om dere hadde en flott tur da :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails