søndag 13. mai 2012

Vellykket kiosksalg

Farmen Kiosk ble en suksess! Guttene stod i kioskkø, diskuterte hva de skulle kjøpe, og regnet sammen hvor mye de måtte betale. Enkelte av guttene var 5 ganger innom kiosken for å handel- artig! Vi slapp heldigvis unna drittværet. To timer før guttebursdagen skulle begynne snødde det - gjett om jeg ble bekymret for at vi hadde invitert til vinterbursdag og ikke utebursdag i mai? :)


Vi tok ikke sjansen på å ha kiosken utendørs - låven fungerte meget bra som kiosklokale.


Ett tappert forsøk på å skjule at dette er en låve som faktisk er ganske mye i bruk,
les: redskaper, verktøy, ting og tang.




Enkel spiseplass i låven. Godt å ha reinskinn å sitte på.......


Som bordkort brukte vi konvolutter med navn som innehold 150 kroner 
(lekepenger!!) til fri disposisjon i kiosken. Var litt mye vind da jeg tok 
bildene, så konvolutter og penger fløy vegg imellom....


Da er det ett år til neste guttebursdag - tror jammen vi satser på utebursdag da også - og er vi heldige så er kiosken fortsatt inntakt sånn at den kan brukes om igjen.....

Fin fin søndag til dere! 

Vi skal en tur på stranda - junior må teste metalldetektoren som han fikk i gave:)


3 kommentarer:

  1. Sååå utrolig kult!!! Kjempe fin kiosk, skikkelig gjennomført!!
    God søndag til deg og dine :-)
    Klem carina

    SvarSlett
  2. Det der var jo bare helt konge!!! Dødskult!! Sånt skulle jeg gjerne gjort for mine fremtidige barn!! De må jo ha storkost seg :) Godt dere fikk gjennomført det og at ikke været ødela for mye :)

    Ønsker deg og dine en strålende ny uke :)

    SvarSlett
  3. Nå ble ønsket mitt om et bittelite småbruk ,enda større. Så utrolig flink du er Trine:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails