søndag 22. juli 2012

Havrebrød med valnøtter

I en gammel utgave av Interiør Magasinet fant jeg en oppskrift på havrebrød med valnøtter. Har aldri før laget brød med valnøtter - men i dag tidlig ble oppskriften testet ut:




Enkel og grei oppskrift. Fant ikke havremel i butikken, så jeg blandet mel fra en ferdigpakke med havrebrød og havrekli, ca 2,5 dl av hver. Jeg brukte lettkokte havregryn og honning. I min stekeovn trengte brødene kun 20 min steking - fort gjort!

Havrebrød med valnøtter smakte nydelig! ANBEFALES!


LAG - SMAK - NYT

1 kommentar:

  1. Skal jammen prøve dette brødet, Dorthea:) det ser deilig ut:) Må jo finne på noe i dette været:)
    Hytta deres er da lekker, liker den nydelige blåfargen på stolene og det enkle og fargerike interiøret:9
    god sommer videre:)

    klem Trine:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails