onsdag 18. juli 2012

Hytta i nord

To uker på hytta i nord var toppers! Vi hadde kjøpt med stekeovn fra IKEA - endelig ble det kakebaking og pizzasteking på hytta:)


 Ny taklampe - også den fra IKEA:)
Skulle sikkert ha malt opp pinnestolene, men jeg har ikke hjerte til
å ta bort den blå "gammel-fargen".


Hytta vår er ganske "enkel". Gamle kjøkkenmøbler fra min morfars barndomshjem og kjøkkenmoduler fra IKEA. Staffordshireservice på kjøkkenhylla stammer fra den gang min pappa drev bensinstasjon og solgte slikt service:)


Klippan sofaen fra IKEA er byttet ut med en "heimesnekra" hjørnesofa, snekret av pappa. Supert at det nå er plass til 6 romper i sofaen, istedet for kun 2! Bordet og stolen har vært i hytta så lenge jeg kan huske. Bordet er det opprinnelige kjøkkenbordet, så det er litt høyt i forhold til sofaen, men pytt pytt...

Det gamle "barberskapet" som jeg satte inn i hytta i fjor har fått selskap av en husmorstol, 
og en gammel skuff som nå fungerer som vegghylle.

Trivelige hytta - synd det er så lang avstand i mellom oss. Får brukt den så alt for lite......

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅ :)
    Jeg ble forelsket i dette stedet, så lyst og trivelig . Og så mange fine ting !
    Skjønner at dere koser dere her.
    Morsomt å se :)

    SvarSlett
  2. Kan godt tenke meg at du savner å være mere på hytta, så koselig som dere har det der!
    Det er synd det er så langt å kjøre mellom Trøndelagen og nord-norge...huff...
    Ha en fin-fin dag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Hei og hopp!
    For en skjønn hytte!!
    & så mange herlige "duppeditter" og gamle møbler blandet med retro stæsj!
    *liker*
    ..Synes pinnestolene var FINE som de var jeg! Originale :)

    Ha en fin kveld, og TAKK for snille ord inne hos meg.

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails