onsdag 25. juli 2012

Vinnerlykke...

Før sommeren arrangerte Marit hos Mathildes Skatter en gi bort. 2 meter med Mumitapet var premien - og den heldige vinneren ble MEG :) JIPPI!


Superfin tapet, ikke sant? Har fått låne et bilde fra Marit som viser tapeten i sin helhet. Har du ennå ikke besøkt bloggen hennes, anbefaler jeg at du tar en titt her.

Marit kom selv og leverte tapeten til meg - og da fikk jeg og lillefrøken hilse på søte lille Mathilde:) Artig å få hilse på andre bloggere i nærmiljøet!

Nå gjenstår det å se hva tapeten skal brukes til. Har en del prosjekter på gang, men har ennå ikke klart å bestemme meg for hvor tapeten skal brukes......

Hva ville du ha brukt tapeten til?


4 kommentarer:

  1. Kjempefin den tapeten! :- ) . Kan lage mange fine ting m to meter ( pynte skuffer og dører på nattbord og skap) . Jeg har mange tapetprosjekter på gang. Lykke til, du får sikkert til noe fint :-). Ha en fin kveld :-) mvh anita

    SvarSlett
  2. Kjempefin den tapeten! :- ) . Kan lage mange fine ting m to meter ( pynte skuffer og dører på nattbord og skap) . Jeg har mange tapetprosjekter på gang. Lykke til, du får sikkert til noe fint :-). Ha en fin kveld :-) mvh anita

    SvarSlett
  3. Kjempefin den tapeten! :- ) . Kan lage mange fine ting m to meter ( pynte skuffer og dører på nattbord og skap) . Jeg har mange tapetprosjekter på gang. Lykke til, du får sikkert til noe fint :-). Ha en fin kveld :-) mvh anita

    SvarSlett
  4. Beklager at meldingen kom 3 ganger ? Vet ikke hvorfor dessverre.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails