torsdag 6. september 2012

Tips - søte sengetøysett

Er du en av dem som synes sengetøysettene fra By Nord (de med dyremotiv) er superskjønne, men altfor kostbare? Jeg er en av disse! Har lenge hatt lyst til å investere i disse sengetøysettene, men jeg synes prisen er altfor høy.

MEN - nå har jeg funnet et utmerket alternativ, nemlig H&M Home. H&M har nemlig sengetøysett i samme sjanger. Kjenner ikke til kvaliteten hos verken By Nord, eller H&M Home, så denne kan jeg ikke sammenligne. MEN prisen derimot er sammenlignbar! Ca 1000 kr må du ut med for et sengetøysett (200 cm lengde) hos By Nord, mens hos H&M Home kan du få et supersøtt sengetøysett for kr 199. Ny ladning med sengetøysett er ankommet nettbutikken, og jeg har allerede bestilt min favoritt:

Se her om også du ønsker å bestille:)

(H&M Home har også lysrosa sengetøysett med kaniner - også disse superskjønne!)

6 kommentarer:

  1. Du, så smart !
    Slike tips liker vi ;)

    SvarSlett
  2. Jeg har også bestilt, de er bare helt nydelige! -Og nydelig pris!

    SvarSlett
  3. De var fine og mye billigere, det liker vi:)

    Ha en flott søndag!
    Hilsen RETRO-pasteller

    SvarSlett
  4. Topp tips!!
    Kanskje man må slå til på det ja :)
    Æ vil ha HM home i Trondheim! Liker å ta på ting jeg, ikke bare nettshoppe ;)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  5. http://superlille.blogspot.no/2012/09/og-vinnerne-er.html

    Gratulerer, du har vunnet gavekortet!

    SvarSlett
  6. Synest det er topp at billigkjedene følger etter for det er så dyrt med mange andre ting,har bestillt fra HM et slik sengesett sjølv og gleder meg til det kommer;)
    Ein fin dag til deg;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails