mandag 22. oktober 2012

Buzzador - Desserter fra Piano

Som jeg tidligere har nevnt er jeg en Buzzador (les her). Denne gangen fikk jeg BUZZE de serveringsklare geléene fra Piano. Vi fikk teste ut smakene appelsin, eple, jordbær og melkesjokoladepudding. Piano geléer og puddinger er spiseklar desserter fra TINE som er enkle å servere, og som passer til både hverdag og fest. Géle er jo en av barnas favorittdesserter, så denne gangen ble testingen gjort på barnas premisser. Jeg delte opp géelene, så fikk barna selv prøve seg frem med å stikke ut figurer ved hjelp av peppekakeformer. JODA - det ble mye kliss! Med du så morsomt de hadde det....- 6 barn i "fri flyt" stakk ut både ekorn, krokodiller, engler, stjerner m.m. Vi måtte jo ha en avstemming på hvilken géle som var best. Resultatet ble følgende: 3 stemmer til appelsin, 2 stemmer til eple, og en stemme til jordbær. Måtte jo selv ta en smaksprøve, og min stemme gikk til eplegéleen:)





1 kommentar:

  1. Her ble det sikkert mye klissklass, men det er jo viktig at ungene får øve på motorikken sin.
    På bloggen min har jeg lagt en utmerkelse til deg.
    Ha ei riktig så god helg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg:)
"Gode ord er bedre enn gull"

Related Posts with Thumbnails